GET THE FUCK OUT OF YOUR COMFORT ZONE

Friss topikok

  • robci: ez a blog teljesen beszart (2012.09.13. 13:02) uccsó este
  • Penész Károlyka: strefaszarej.bandcamp.com/track/jackson-epilepszia (2012.06.24. 22:33)
  • pudorc: azt el is felejtettem mondani, hogy ha eleg aranyos, nekem mindenkepp hozz egy bebiteknost/pandat/... (2012.05.31. 16:39)
  • Júeszé: doki, az már annyi is marad:( jányok, igazán őszinte részvétem, bár a vadkár pont tetszik, hiszen ... (2012.05.24. 04:25)
  • robci: hát ha ki nem is fejtette, de megemlítette az igaz:D (2012.05.16. 07:29)

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2012.01.26. 01:59 | Júeszé | 3 komment

tegnap a női demokraták 85 éves! történelmi épületében néztem a state of the union speechet, sok női demokratával. jóval a többiek előtt érkeztem meg, úgyhogy a csajok csak úgy körbeálltak, hogy mégis hogy találtam őket, jajjdejó, hogy ott vagyok, jöjjek máskor is. teljesen olyan érzésem volt, mintha a gyalog galopp apácás jelenetébe csöppentem volna, bár nekem nem kiabálták, hogy vesszőzzem meg őket. majd legközelebb.

az este kevésbé kellemes része volt, hogy A. folllllllllyyyamatosan hümmögött a beszéd alatt, hogy "uuuuu" "hmmmmmm" That's right" "ühhhüüüm" "you told them!" "oo, wow, that's right". innen üzenem, hogy KUSSOLJÁL MÁR BAZDMEG AZ ANYÁDAT, HÁT KITÉPEM A NYELVEDET. ÉS HA MÉG EGYSZER, ISMÉTLEM MÉG EGYSZER HOZZÁM NYÚLSZ, MEGÜTÖGETED A HÁTAM, MEGFOGOD A KEZEM, ENGEM NEM ÉRDEKEL, HOGY CSAK KEDVES AKARSZ LENNI, RÁM MOZDULTÁL VAGY CSAK AZ IZZADT TENYEREDET AKAROD BELÉM TÖRÖLNI, ISTEN ENGEM ÚGY SEGÉLJEN MINIMUM ELTÖRÖM A KEZED, DE ÚGY TUDOM EBBEN AZ ÁLLAMBAN FEGYVERT SZEREZNI SEM OLYAN KURVA NAGY KIHÍVÁS.  azt hittem csak engem zavar, de szerencsére utána kiderült, hogy mindenkit kurvára idegesített és ez neki sajnos szokása. 

hogy ezt a negatívumtengert valamivel ellensúlyozzam meg kell jegyeznem, hogy Casper a legzseniálisabb ember itt, ugyanis minden lehetséges alkalmat kihasznál, hogy valami borzasztó zavarbaejtő és kicsit sem P.C megjegyzést tegyen egy hatalmas vigyorral az arcán, utána pedig pislogjon egy nagyot. sajnos nem lehet visszaadni, ehhez az egész jelenség kéne, akcentusostul meg minden, de pl. amikor tegnap a rengeteg, fradi B közepet megszégyenítő szurkolást lenyomó középosztálybeli demokrata asszony között megjegyezte viszonylag hangosan, olyan hollandos kiejtéssel, hogy " I like Mitt Romney", vagy a beszéd legdrámaibb, Irán lerohanásáról szóló részénél odabaszta a tányérjára az ingyen kapott húsos táskát a "this is disgusting" felkiáltással, hát nem lehet nem imádni. ceterum censeo zabáltam is.

A bejegyzés trackback címe:

https://jueszej.blog.hu/api/trackback/id/tr23789958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudorc 2012.01.26. 11:24:37

nehez hangosan nevetve frappansnak lenni, nem is probalkozom mar.

reqlorincz 2012.01.26. 19:58:08

ölelgesd az amcsikat, szeretik nagyon, leszarják, hogy ez europában idegeneke között enm szokás, erről eszembe jutott a matt le blancos új sorozat is...ajánlom figelmedbe.:) és továbbra is te vagy a legviccesebb!
süti beállítások módosítása