GET THE FUCK OUT OF YOUR COMFORT ZONE

Friss topikok

  • robci: ez a blog teljesen beszart (2012.09.13. 13:02) uccsó este
  • Penész Károlyka: strefaszarej.bandcamp.com/track/jackson-epilepszia (2012.06.24. 22:33)
  • pudorc: azt el is felejtettem mondani, hogy ha eleg aranyos, nekem mindenkepp hozz egy bebiteknost/pandat/... (2012.05.31. 16:39)
  • Júeszé: doki, az már annyi is marad:( jányok, igazán őszinte részvétem, bár a vadkár pont tetszik, hiszen ... (2012.05.24. 04:25)
  • robci: hát ha ki nem is fejtette, de megemlítette az igaz:D (2012.05.16. 07:29)

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2012.02.16. 03:26 | Júeszé | 5 komment

leszámítva, hogy láttam alsóneműs futóversenyt és ebből kifolyólag sok repkedő csöcsöt is, sok érdekes nem történt, szóval csak azért írok mert a robi szerint már vagy három hete nem frissítettem a blogom és ez nem állapot. szóval a héten a társaság amerikai tagjai meghívtak minket egy pancake brunchra, amiről mi el is felejtkeztünk, úgyhogy ettünk egy jó adag pancake-t reggelire is, majd átugrottunk hozzájuk a következő adagra. mondjuk a kettő tényleg nem volt összehasonlítható, a miénk csak ilyen bolti izé volt, amit ők csináltak meg tele volt a világon minden finomsággal, szóval emiatt még A.-t és a fogdosását is hajlandó voltam elviselni (egy végtelenül olcsó kurva vagyok).ha már az édességeknél tartunk, a legdurvább kajalánc amiben eddig volt szerencsém enni a sajnos csak washingtonban létező frozen yo nevű mennyország franchise: itt a koncepció az, hogy magadnak rakod össze a tálba a fagyikat és a hozzátartozó kiegészítőket (gyümölcsök, csokik, gumimacik, amit csak el tudsz képzelni) aztán meg súlyra fizetsz. én mondjuk egy csöppet túllőttem a célon mert fogalmam nem volt, hogy mennyibe kerül, de oltári mákom volt, ugyanis a héten olyan akció van, hogy dobhatsz kockával és amennyit dobsz annyiszor 10%-kal kevesebbet kell fizetned, éshát végre kifizetődőnek bizonyult a szerepjátékos múlt, megdobtam a hatost. érzékeltetvén, hogy mennyire brutálisan sokat zabáltam ott, még így is 6 dollárt fizettem. viszont maga a megtöltött fagyis dobozom pont úgy nézett ki mint a gyerekkor, és az íze is olyan volt. vagy mint a banános nyaflaty, azok kedvéért akik szintén a mucliktól és cucliktól való befosás és a saját nyálukban való megfulladás között vacilláltak anno a micimackó adott zenés betétje alatt. 

mivel tényleg nem sok izgi történt most elmesélem egy átlagos napomat, ami mondjuk legyen a mai:

felkelek, rájövök, hogy el vagyok késve, összekészítem a kis szendvicskémet és berakom a tápperverbe az irtó száraz irtófos rizses semmit amit munkábavitel céljából egész hétre egy baszom vödörrel készítettünk. rájövök, hogy nincs tiszta ingem, vasalt meg még kevésbé, felveszem a legkevésbé büdöset de több mint közepesen gyűröttet. elindulok kicsit késve, 3 sarok után rájövök, hogy biztos nem zártam be az ajtót, vissza. 2 sarok után már biztosra veszem, hogy bezártam, de most már csak visszamegyek. tényleg bezártam. futva megyek a munkába, most már kurvamindegy, hogy büdös volt-e az ingem mielőtt felvettem vagy sem. megérkezem munkába, 3 órán keresztül bambulok ugyanarra az excel táblára, kajaszünet. kimegyek a mikróhoz berakom a táppervert és nagyon bízom benne, hogy senki sem veszi észre a konyhában, hogy az öltönyzsebemből veszem elő a reggel gondosan bekészített kanálkámat amit meg is mosok még egyszer majd visszarakom az öltönyömbe. most már abban bízom, hogy senki sem hiszi, hogy éppen ellopok egy kanalat a cégtől. a megmelengetett rizsemmel elindulok kifelé, hogy friss levegőt is szívjak kicsit és lesétálok a folyóhoz, ahol békésen elfogyasztom ebédemet miközben azon merengek, hogy vajon a két tini ott a parton most tényleg dug vagy csak a képzeletem játszik velem. visszamunka, ugyanaz az excel-tábla 6 órán keresztül, de legalább közben egy munkatárs nagyon megköszöni a 2 nappal korábbi munkámat egy másik meg külön odajön bemutatkozni mert különféle meetingeken olyan jókat hallott rólam. sajnos ezeket azért elosztom hárommal, mert az amerikaiak folyton nyalják az ember seggét, teljesen mindegy mit csinálsz. hazaindul, taxi majdnem elbasz, hazaér, vacsora, tubus ketchup póló teljes szélességében való szétfröcskölése és pihi. 

EDIT: jajj és hogy mára se maradjatok buzik nélkül, az egyik hétfői előadásunkat a republikánusok meleg szervezete tartotta, félelmetes, hogy az ostobaság és a lelketlenség milyen méreteket tud ölteni egyes emberekben. tulajdonképpen a programjuk teljesen ugyanaz mint bármelyik basic reaganiánus republikánusé, csak mindenre megpróbálják ráhúzni, hogy az miért is remek a meleg közösségnek, két kedvenc példám: fegyvertartás teljes liberalizálása, hiszen így meg tudják magukat védeni a hatecrime ellen (megfeledkezve arról, hogy nem egész 10 perccel korábban fejtette ki, hogy a melegek ellen olyanok már nincsenek is) valamint az abortusz teljes, minden körülményre kiterjedő betiltása, amivel még nem lenne semmi baj, csakhogy azzal az indokkal (és itt tényleg kapaszkodjatok meg, mert az IQ olyan heves atomcsapásokkal fog támadni, hogy nincs az a Gorenje hűtőszekrény amiben elbújhatnátok), hogy szerinte a homoszexualitás genetikus és ő nem akarja, hogy majd egyszer amikor az lehetséges lesz az emberek ez alapján válogassanak. Viszont humoruk nekik is van, amikor elhaladtunk Richard Bruce Cheney kétméteres fényképe mellett és észrevette, hogy ez minket szórakoztat, hatalmas vigyorral közölte, hogy " oh yeah, the Big Dick, he is our favourite republican"

A bejegyzés trackback címe:

https://jueszej.blog.hu/api/trackback/id/tr144116203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudorc 2012.02.16. 11:11:39

ez kellett a lelkem, igy a polgarjog eloadas vege fele

Júeszé 2012.02.16. 14:12:13

szoktam én mosni, csak nem mindig jut eszembe

reqlorincz 2012.02.23. 00:02:59

eszel te rendesen normálisan? félre ne érts én se főzök nagyokat itt a mini lillei konyhámban de egy jó krumplipüré csodákra képes, veszel fél kilo krumplit, felvágod apro darabokra, sósvízben megfőzöd jó puhára, 2 villányi margarint vagy vajat beleraksz a leszűrt krumpliba villával jól szétnyomogatod plusz egy kis pohár tejet ráfröccsinttesz és kész is, sózni ízlés szerint, nekem ma ez volt az ebédem nagyon bevált, amúgy spagettit vagy ilyesmit tudsz csinálni, nem? ha vannak olcsó paradicsomkonzervek abból jó egyszerű szószt lehet készíteni. komolyan aggódom az egészségedért. :)))
süti beállítások módosítása