GET THE FUCK OUT OF YOUR COMFORT ZONE

Friss topikok

  • robci: ez a blog teljesen beszart (2012.09.13. 13:02) uccsó este
  • Penész Károlyka: strefaszarej.bandcamp.com/track/jackson-epilepszia (2012.06.24. 22:33)
  • pudorc: azt el is felejtettem mondani, hogy ha eleg aranyos, nekem mindenkepp hozz egy bebiteknost/pandat/... (2012.05.31. 16:39)
  • Júeszé: doki, az már annyi is marad:( jányok, igazán őszinte részvétem, bár a vadkár pont tetszik, hiszen ... (2012.05.24. 04:25)
  • robci: hát ha ki nem is fejtette, de megemlítette az igaz:D (2012.05.16. 07:29)

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2012.01.22. 08:19 | Júeszé | 2 komment

ma voltam egy szülinapi házibuliban, ahol egyrészt nagyon jó volt mert volt fűtés, másrészt pedig most már nemzetközi szinten is megcsillogtathattam tánctudásomat. ezen a téren olyan sikert arattam amire álmaimban sem számítottam, a nukleáris leszerelésről szóló hosszasan elhúzódó vitában azonban inkább nem vettem részt, mivel a tegnapi kis disputánk amyvel arról, hogy vajon az izraeli állam azon döntése, miszerint ha a srác azt hazudta a csajnak, hogy zsidó csak hogy megdugcsizhassa már megerőszakolásnak minősül vajon helyes gyakorlat-e kisebb fajta üvöltözésbe torkollott. ezen vitában a dán srác mellettem állt, ő még jobban felhúzta magát, volt egy pillanat amikor őszintén féltem, hogy ebből az erőszakos közösüléssel rokon de kevésbé nemi jellegű bűncselekmények fognak születni, valahol a maradandó fogyatékosságot okozó súlyos testi sértés és az erős felindulásból elkövetett emberölés között. a Legendás Réka kérésére elmesélem a 2 kedvenc dolgomat a homiainkkal kapcsolatban. az egyik a következő beszélgetés:

"- Just look at the Washington Monument. This city is full of phallic symbols!

-I know, isn't it wonderful?"

vagy a másik kedvenc dialógom:

"-do you know that song, I'm a mother lover?

- No, but I'm more of a father lover anyway, so that's OK"

valamint az, hogy állítása szerint tegnap a meleg bárban képes volt felváltani egy 10 dollárost csak azért, hogy a csippendél fiú tangájába többször tudjon pénzt dugdosni.

A bejegyzés trackback címe:

https://jueszej.blog.hu/api/trackback/id/tr33684952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudorc 2012.01.22. 09:43:03

en tegnap anyukamnak az "aki masnak vermet as" fordulatot elemeztem hosszasan buntetojogi szempontbol - az en agyamat is atmostak.

2012.01.23. 18:18:48

látom még mindig a bj hatása alatt vagy.
1. remélem arra szavaztál, hogy az nem megerőszakolás. (ha arra, h igen, akkor bármikor vállalok veled egy ordítozós vitát.)
2. imádnám a homi barátaidat.
süti beállítások módosítása