GET THE FUCK OUT OF YOUR COMFORT ZONE

Friss topikok

  • robci: ez a blog teljesen beszart (2012.09.13. 13:02) uccsó este
  • Penész Károlyka: strefaszarej.bandcamp.com/track/jackson-epilepszia (2012.06.24. 22:33)
  • pudorc: azt el is felejtettem mondani, hogy ha eleg aranyos, nekem mindenkepp hozz egy bebiteknost/pandat/... (2012.05.31. 16:39)
  • Júeszé: doki, az már annyi is marad:( jányok, igazán őszinte részvétem, bár a vadkár pont tetszik, hiszen ... (2012.05.24. 04:25)
  • robci: hát ha ki nem is fejtette, de megemlítette az igaz:D (2012.05.16. 07:29)

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

kiút

2012.01.11. 04:06 | Júeszé | 2 komment

 kezdem a pozitív résszel, például élek. a hegylakók abszolút kitettek magukért, bár egy kis késés volt, elértem a csatlakozást és a gépen olyan faszányos helyem volt még mint soha senkinek, gyakorlatilag külön kis játszótere volt a lábamnak. ezen kívül saját interaktív baszom is volt, amin lehetett játszani, filmeket nézni meg zenét hallgatni miegyéb, úgyhogy elment az idő egész gyorsan. ha ehhez hozzávesszük, hogy folyton zabáltattak a drágák, akkor tényleg egyértelmű, hogy királyi elbánásban volt részem, az pedig külön kurvajó volt, hogy szemtanúja lehettem ahogy a mexikói-olasz telivér rámozdul az egyik stewardessre, mesteri volt. aztán a leszállásnál egy kicsit kezdtek elbaszódni a dolgok, 2,5 órát kellett sorban állni hogy amerikai földre léphessek, ez nem annyira volt betervezve. mondjuk ezért a sorbanállásért kárpótolt a feka család akik előttem álltak, a kis (2-3 év körüli) majom produkálta magát a sok száz embernek, hihetetlen jóarc volt, olyan bőröndön utazta végig a sort, ami motor alakú volt, imádtam amikor pofára esett. amikor nem a motoronbőröndön ült, akkor mg rohangászott, egyszer kicsit túlzásba is vitte és átrohant a kapukon, szurkoltam, hogy ne lőjék le. szerencse nem is lőtték, sőt az anyját is utánaengedték, aki amíg üldözte egyszer pofára esett, kész benny hill, megérte idejönni. kész nem bírom tovább írni, majd holnap leírom a másik felét, kibaszott álmos vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://jueszej.blog.hu/api/trackback/id/tr703535933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudorc 2012.01.11. 07:17:17

a whole new wooooorld a new fantastic point of view - amint megirtam a koziget, irok disney idezeteknel tobbet is, de mindenen nevettem, ahogy kell! (:

2012.01.11. 19:49:40

aham, szóval már a repülőn elkezdted a zabálást... :D <3 na de a lényeg, h élsz.
süti beállítások módosítása