GET THE FUCK OUT OF YOUR COMFORT ZONE

Friss topikok

  • robci: ez a blog teljesen beszart (2012.09.13. 13:02) uccsó este
  • Penész Károlyka: strefaszarej.bandcamp.com/track/jackson-epilepszia (2012.06.24. 22:33)
  • pudorc: azt el is felejtettem mondani, hogy ha eleg aranyos, nekem mindenkepp hozz egy bebiteknost/pandat/... (2012.05.31. 16:39)
  • Júeszé: doki, az már annyi is marad:( jányok, igazán őszinte részvétem, bár a vadkár pont tetszik, hiszen ... (2012.05.24. 04:25)
  • robci: hát ha ki nem is fejtette, de megemlítette az igaz:D (2012.05.16. 07:29)

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2012.01.30. 22:36 | Júeszé | 8 komment

voltam interjún egy tea party membernél. a muksó a kereskedelmi és energia bizottságban valamint az egészségügyi albizottságban munkálkodik, ami tényleg nem az én területem, de azért elég rendesen felkészültem a dologra. ehhez képest amint beléptem az irodába érezhető volt, hogy ennek nem lesz jó vége, már a beszélgetés megkezdése előtt háromszor a pofámba ásítottak és ezt a műveletet az alatt az 5 perc alatt amíg lezavarták a dolgot még vagy 15ször megismételték, valamint elmondták néhányszor, hogy nézzek inkább körül a judiciary committeenél de persze majd értesítenek. nem teljesen világos, hogy mégis mit várnak egy kongresszusi gyakornoktól ebben az irodában, talán szívsebészeket vagy vízerőműveket keresnek az állásra, ki tudja. 

azt el is felejtettem elmesélni, amikor egyik este mentünk valahova házibulizni de picit eltévedtünk és egy kihalt hatalmas irodaépületben találtuk magunkat a tető környékén. elkezdtünk lefelé kóvályogni, de elég durván félelmetes volt az egész, belőlem kezdtek előtörni a régi számítógépes játékos reflexek és gyakorlatilag minden saroknál már csak guggolva oldalazva mertem befordulni, sajnos a quicksave nem volt opció. addig-addig másztunk lefelé míg egy kihalt parkolóban nem találtuk magunkat, innen azonban úgy gondoltuk okosabb lenne mielőbb távozni, mivel pont úgy nézett ki mint egy olyan hely, ahol ha sok időt eltölt az ember másnap egy huszonéves helyszínelő fogja körberajzolni a szitává lőtt testét miközben a drapp ballonkabátot viselő fehérbajuszos zsaru a pocsék kávéra és a redskins tegnapi szégyenteljes vereségére panaszkodva emeli ki a zsebünkből a később fontos nyomnak bizonyuló gyufásdobozt ami egy közeli lerobbant hostel emblémáját viseli az előlapján. úgy döntöttünk legokosabb abbahagyni a bolyongást és lifttel menni a földszintre, de amikor az úgy indult el fölfelé, hogy az ajtó nem csukódott be revideáltuk ezt az álláspontunkat is és inkább Tia Carrere-t megszégyenítő fürgeséggel távoztunk a fülkéből. az ezután ránk törő röhögőgörcsöt a berlini liftes kalandéhoz tudnám hasonlítani (bocsánat azoktól, akik ott nem voltak jelen) végül élve kijutottunk

A bejegyzés trackback címe:

https://jueszej.blog.hu/api/trackback/id/tr873978316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.doki 2012.01.30. 23:16:58

vegre egy insidejoke amit ertek :(

Júeszé 2012.01.31. 00:44:36

úgy volt, hogy az van, aztán mégsem de mégis, ez egy kicsit bonyolult, valahol mindenképp leszek, csak nem számítottam ilyen elhúzódó baszakodásra

robci 2012.01.31. 00:51:06

semmi probléma BTW

robci 2012.01.31. 00:53:05

külön köszönöm h megemlítettél

robci 2012.01.31. 00:56:15

most veszem észre h ezt sajnos nem csak nekem címezted, ugyanakkor az én szívemet törtétek össze a legtöbbször hasonlókkal, szánalmas vagyok

pudorc 2012.01.31. 13:00:03

tudod jol, h mi a velemenyem a gyufasdobozokrol meg a beagyazasrol.

reqlorincz 2012.02.01. 22:32:52

MINDENT fényképezzél! mobillal!
süti beállítások módosítása