GET THE FUCK OUT OF YOUR COMFORT ZONE

Friss topikok

  • robci: ez a blog teljesen beszart (2012.09.13. 13:02) uccsó este
  • Penész Károlyka: strefaszarej.bandcamp.com/track/jackson-epilepszia (2012.06.24. 22:33)
  • pudorc: azt el is felejtettem mondani, hogy ha eleg aranyos, nekem mindenkepp hozz egy bebiteknost/pandat/... (2012.05.31. 16:39)
  • Júeszé: doki, az már annyi is marad:( jányok, igazán őszinte részvétem, bár a vadkár pont tetszik, hiszen ... (2012.05.24. 04:25)
  • robci: hát ha ki nem is fejtette, de megemlítette az igaz:D (2012.05.16. 07:29)

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

a tegnapi folytatása plusz első nap

2012.01.13. 14:35 | Júeszé | 3 komment

a tegnapit rövidre zárom, lényeg, hogy csak kibaszott sokára találtam meg a hostelt, a reptéri transportos fekám pedig egyre csak mondta közben, hogy bizony erről a helyről még kurvára nem is hallott, szóval viszonylag hosszú ideig abban a hitben voltam, hogy a szállásom nem is létezik és mondanom sem kell, tényleg nem az lett volna az első kívánságom, hogy 40 óra ébrenlétre jutó 3 óra alvással még éjjel két baszom csomaggal nekiálljak újat keresni. szerencsére meglett, bár nem csoda, hogy nem találtuk, ez ugyanis a legfosabb hely ahol valaha aludtam. példának okáért ilyen büdös sehol a világon nincsen, fasz szag lengi be az egész épületet. az olyannyira várt zuhany sem volt életem legjobbja, ugyanis egy dizájnosan elhelyezett szőrcsomó elzárta a lefolyó víz útját, így egy idő után bokáig álltam a langyos és valamiért kis fekete pöttyökkel díszített vizecskében. 

ma voltam a MoMa-ban és a museum of history of natureben, előbbi kurvajó volt, utóbbi kevésbé, cserébe viszont egy labirintus, 1,5 óráig bolyongtam a kibaszott ázsiai ugrólamantin és egyéb bábok között mire megtaláltam a dínókat amiről valójában híres, már kezdtem azt hinni itt is kihaltak. estefelé belefotottam egy kisebb tömegbe,akik mint kiderült a letterman show oldalsó bejáratánál vártak a távozókra, úgyhogy csatlakoztam magam is. szintén 1,5 óra fagyoskodás után jött is a celebritás, dolly parton, akiről még most sem tudom kicsoda, de hosszú szőke haja van és állítólag country-énekes, a whitney houston is tőle nyúlt valamit. volt egy csomó ilyen hivatásos aláírásgyűjtő faszi, akik közül a legjobb egy 80 év körüli néni volt. amikor már nagyon régóta vártunk az egyik paparazzo odaállt a kocsijával és elkezdte belőle bömböltetni a muzsikát, a néni rögtön táncra is perdült, cuki volt, de aztán megbillent és majdnem eltörte a csípőjét vagy mijüket szokták az ilyenek, akkor abbahagyta, ő is megérezte, hogy itt nem babra megy a játék. a legkirályabb mégis az volt, hogy beszélgethettem egy öreg kaszkadőrrel/ robert de niro impersonatorral, aki két filmben is veszélyeztette az életét az említett digó helyett, valamint mondta, hogy tudok-e valamit magyarország történetéről, mert ő a history chanelön folyton nézi a második világháborús dokukat és akkoriban ott szerinte elég ramaty lehetett az élet. valamint zabáltam is

A bejegyzés trackback címe:

https://jueszej.blog.hu/api/trackback/id/tr403538602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reqlorincz 2012.01.21. 23:28:22

a dolly az híresember örülhetsz hogy láthattad szerintem 110 éves és csak a plasztika tratja egyben

reqlorincz 2012.01.21. 23:29:14

ja és rassziznus ide-vagyoda azért szagold megmagadnak a fekákat és az indiaiakat mert ás a szaguk...gyanus
süti beállítások módosítása